miercuri, noiembrie 30, 2011

Vine ploaia, bine-mi pare – Miercurea fara cuvinte


25 de comentarii:

  1. mie nu, că-n oraş totul devine complicat...
    dar fotografia este minunată!

    RăspundețiȘtergere
  2. ulterior ne-a prins ploaia pe coclauri ca am vrut sa facem off-road si am ramas impotmoliti sine-am chinuit vreo 3 ore sa scoatem masina ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. super imagine...ai zice ca poti atinge cerul...imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos surprinsă venirea ploii, dar de acum vine ninsoarea şi de ea se bucură numai copiii.

    RăspundețiȘtergere
  5. poza e "varatica" ca si ploaia, de altfel

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb cerul innorat! Parca se apropie incet,incet de pamant.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai rar vezi aşa ceva ca orăşean. Eu mă minunez mereu de forţa dezlănţuită a naturii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oare vrea să vină ploia ?
    Frumoasă imagine!

    RăspundețiȘtergere
  9. cerul coboara in valuri spre pamant si se pare ca se uneste cu solul mult mai aproape decat in orizont. chiar ca ne-am sincronizat astazi.
    Faina poza.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Recunosc: ploaia este necesară, spectaculoasă, etc, romantică dacă vrei dar eu, tot nu pot s-o sufăr! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau si eu niste ploaieeeee !!!! E cel mai secetos Noiembrie, de cind imi amintesc ...

    RăspundețiȘtergere
  12. ce gradina mare, dar unde-i floarea, sa o ploua si sa creasca mare?

    RăspundețiȘtergere
  13. infricosator....e o ploaie cam infricosatoare

    RăspundețiȘtergere
  14. Superba imagine! Din pacate, frigul de afara ne dovedeste ca suntem mult prea departe de anotimpul acestor furtuni!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbă poza dar nori aceia
    mă înfricoșează puțin!
    Seară excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. cam multi norisori azi si inca mai vin si ploile, mai bine deschid umbrela :lol:

    RăspundețiȘtergere
  17. frumoasa imagine! daca ne uitam pe gem ne intoarcem in realitate:)

    RăspundețiȘtergere
  18. O fotografie impresionanta... Mie nu-mi pare bine cand vine ploaia ... :(

    RăspundețiȘtergere
  19. I love the beautiful scenery with these clouds are about to download your water.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dupa cum arata cerul, ai zice ca se apropie un taifun.

    RăspundețiȘtergere
  21. sa se grabeasca, pana nu se transforma in ninsoare

    RăspundețiȘtergere