luni, octombrie 17, 2011

Îl susţinem sau îl blamăm pe Şerban Huidu?

Sigur, înainte de orice altceva doresc să adresez condoleanţe familiilor îndurerate de acest tragic eveniment.
Şerban Huidu a greşit, în mod incontestabil urcându-se la volan, în prima instanţă, şi conducând iresponsabil în al doilea rând, în opinia mea.

A greşit, cu toţii greşim. A fost „ceasul rău”. Căţi dintre noi nu depăşesc pe linie continuă, în curbă, pe pod, etc?
Aşa e. Dar e absolut decizia noastră de a deveni contravenienţi, eventual infractori încălcând prevederile legale.

După accidentul de la ski, de acum 10 luni probabil că reflexele nu mai aveau acceaşi viteză de reacţie.
Revenim la primul punct al acuzarii. De ce s-a urcat la volan?

Avea o maşină puternică şi nu a putut sta în spatele unui „melc” ce mergea regulamentar cu 30km/h.
De acord, dar asta nu-l transformă în „fiţos cu bolid”, blamat de el până acum. Ca fani ai săi cum am putea susţine ce el blama până acum?

Morţii cu morţii, vii cu vii!
Dumnezeu să-i odihnească în pace! Dar dacă erai tu/iubita(ul)/tatăl tău/ mama ta în Logan. Dar dacă Huidu, în ML-ul său, ar fi avut direcţia şi sensul Loganului şi ar fi fost lovit de un tir?

Personal, am o simpatie şi un respect deosebit pentrul omul de televiziune Şerban Huidu. Iar sacrificiul său de acum 10 luni, l-a ridicat pe un piedestal în sufletul meu.
Totuşi, acum cred că e vinovat şi-n egoismul meu, vreau să-l păstrez pe acelaşi piedestal. Aş admira dacă şi-ar asuma cu resposabilitate vina, fără a apela la tertipurile deja consacrate, ale justiţiei autohtone.
Nu neg circumstanţele atenuante, dar sper că, măcar de data asta mortu’ nu-i vinovat.
Nu vreau să facem din cazul său un exemplu de exces de zel, vreau doar să se ridice la nivelul renumelui său, de om integru.
Imi pare nespus de rău pentru tot ce i s-a întamplat şi-mi exprim toate gândurile mele bune atât pentru el cât şi pentru familia sa.
Îl susţinem sau îl blamăm pe Şerban Huidu?

8 comentarii:

  1. Și dacă nu avem nici o părere, ci doar o așteptare?!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu doresc sa plateasca pt ceea ce a facut, atunci va avea si mai mult respectul meu. Il admir si o sa il admir si de acum inainte desi a gresit.
    Dar totusi daca ar fi fost mama si tatal meu in masina ....

    RăspundețiȘtergere
  3. asta spuneam si eu: o sa-l pot respecta in continuare daca va da dovada de acea integritatea ce-l descrie pe Serban Huidu la tv

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu astept de la huidu sa-si asume corect greseala. si zau de nu mi-ar placea sa-i vad emisiunile live din puscarie. de fapt, cred ca asta e unica modalitate prin care cariera lui nu va deveni istorie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am de ce sa il admir pe Serban Huidu pentru ca nu a facut nimic important si nu a facut nici un sacrificiu cum ai spus tu acum 10 luni,a fost ceva ce s-a intamplat,sa spunem ghinion..Acum insa,a fost vina lui ca depasit neregulamentar,ca avea viteza si ca s-a angajat in depasirea asta avand copiii si sotia cu el.Eu sunt pro Mircea Badea,deci nu as avea cum sa il simpatizez pe Huidu.Serban Huidu dupa cum stii mai are antecedente de genul,si culmea..tot in acelasi loc.

    RăspundețiȘtergere
  6. da, asa e. are antecedente.
    si nu contest nicio clipa ca nu ar fi vinovat. faptul ca-l simtatizez e doar o mentiune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai ca e inconstient. Si cei din familia lui sunt vinovati pentru ca l-au lasat sa conduca masina dupa accidentul de la schi. Mai ales ca se stie faptul ca are 11 sanctiuni rutiere si ii place sa mearga tare.

    RăspundețiȘtergere