marți, iulie 26, 2011

Superbă

Bucovina e superbă.
Fiecare părticică a ei e vie, zvâcneşte de viaţă şi pulsează-n toată fiinţa ta o bucurie nestăvilită, în ritmul şuşurului râuleţelor răzleţe şi rapide ce curg  de pe munţii ce-i apără frumuseţea.
E o armonie ce înfiererează definitiv sufletul la iubire.
Al meu e.
Şi tot aş vrea să mai fie robit de atâtă fericire.
Vreau, iar să mă trezesc în zori simţind mângâierea plăpândă a razelor de soare pe gene şi-n plămâni mireasma tare a munţilor înverziţi cu acel verde ireal de sănătos şi luminos; apoi să plec spre...nici nu contează...să văd norii fugărind soarele, stropii marii lovind piscuri şi apoi pe mine, ca după alte secunde să fie iar soare.
Vreau impulsivitatea asta sălbătică a naturii
M-am îndrăgostit!

P.S. Click pe poza pentru a o vizualiza la mărime reală

5 comentarii:

  1. nu este offtopică postarea?! uitându-mă în dreapta la "cum am slăbit 15 kg în doar 30 de zile..."

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ai dreptate, dar Bucovina e superba :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dn cate stiu sunt peisaje foarte frumoase in aceea zona. Pacat ca locurile in care natura creste salbatic, in elementul ei, devin din ce in ce mai putine.

    Tot din vina noastra...

    RăspundețiȘtergere