luni, noiembrie 01, 2010

Schimbare De Imagine

Din măicuță în candidată la Miss Venezuela 2010
Imaginea femeiei frumoase a fost mereu asociată:
1. Ispitei - căreia masculii feroce, indemnați de-un imbold interior hainelor - situat aproximativ la jumătatea distanței dintre cap și tălpi -, nu-i pot rezista decât doar dacă au avut norocul să-l întâlnească pe Ciomu înainte.
2. Invidiei - suratelor care asemeni morilor pe timp de secetă, țăcăie subiectul fără nici un rezultat.
Era timpul pentru o schimbare.
 Așa că Departamentul De Marketing Divin a lansat o campanie de schimbare de imagine a femeiei frumoase dorindu-se următoarele asocieri:
1. Ispită - în a trece la credinţă pentru toţi bărbaţii potenţi ce s-au săturat de plastice - http://pegas-motorizat.blogspot.com/2010/09/papusa-gonflabila-si-vibratorul.html
2. Invidie - pentru toate suratele pagâne care apelează la bisturiu şi nu la Mâna Divină.
Mă întreb care va fi următoare mutare a acestui departament? 
Plasarea candidatei în vreun documetar explicit a cum se fac copii cu anticoncepţionale când sunt mai multe surse de înseminare? sau
Prezentarea vreunui falus bisericesc de vreo 30cm? în acelaşi scop ilustrativ a Mâinii Divine.

3 comentarii:

  1. Haha, am dat din intamplare acum cateva zile de blogul tau si azi numai ce-am vazut comentariul;))...pai..eu una m-am bagat la urmaritori:P...te am in blogroll (apari atunci cand ai printre cele mai noi postari) si tot alaiul;)).

    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare blogul tau :))) dupa o zi epuizanta de la job, m-am relaxat citind articlolele postate de tine :) bafta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca-i facea cu ochiul si preotului de la manastire :))

    RăspundețiȘtergere