sâmbătă, mai 01, 2010

Da-i...da-i...cand face poc te opresti...

Cand eram scoler si invatam sa fugaresc pietonii pe trecere, instructorul meu de aviatie ( i'm not driving, i'm flying low) imi spunea mereu asa: "Da-i...da-i...cand face poc te opresti..." si l-am crezut, ca am parcat odata intr-un stalp...n-a vrut sa se dea la o parte ( pietonii mereu fug, stalpii nu...)
Dar parasind plaiurile mioritice si frenezia iesitului pe strada pe la noi, si ne uitam pe la altii, vedem ca nici ei nu-s mai de soi...
De curand, un american,din Tulsa, dupa ceea ce credeam a fi expresie tipic romaneasca a scos "fundul" unei masini ( Mercedes) prin zidul unei parcari, motivand ca a procedat intocmai cu instructiunile primite cand era invatacel si ca de vina e instructorul ca nu i-a zis sa se uite in oglizi si-n senzori cand merge cu spatele si mananca si-un hotdog. Adevarul e ca americanii mereu lucreaza numai cu proceduri standard... asta nu era trecuta in manual...
Imi pare rau pentru masina...

Un comentariu: