joi, august 04, 2011

Să-mi explice şi mie cineva

Înţeleg eu că ea se c_că  pe ea – altfel şi-ar fi dat jos pantalonaşii – şi când stă pe tron, nu doar când merge-n „vânturi” pe stradă, mişcându-şi execrabil de lasciv, marea ei avere – poponeaţa – de la nord la sud, asemeni unei pendule cu buci – deloc graţios.
Ce nu înţeleg, în primul rând:
Ce caută ea cu hârtia igienică în mână?
Draga mea, să ştii că noi ceilalţi ştim ce e şi o folosim în mod curent.
Şi-n al doilea rând:
Se c_că oare fosforescent de poartă ochelari, să n-o orbească când îşi examinează reuşita?

6 comentarii:

  1. io cred ca pe hartia igienica e un sudoku ce nu poate fi vazut decat cu ochelari speciali:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca zicea ceva de genul:
    Daca ai de-a face cu una ca mine, foloseste cu incredere hartia igienica :) Normal ca are si ochelari, ca sa nu-i sara "shpanul" in ochi.
    Te-am bagat la Blog and roll. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca am onoarea sa te am in blog-roll, am si placerea sa te invit la o initiativa-leapsa-ideee, cum vrei sa-i zici legata de ziua de miercuri. Fara alte cuvinte, iti propun sa preiei initiativa pe blog si mai ales in viata si sa vedem rezultatele. Spor!

    RăspundețiȘtergere