miercuri, iulie 06, 2011

N’o fost vaca bună

Excepţionalele rezultate la BAC
de anul acesta se datorează laptelui, a cărui calitate e mai îndoielnică decât o practicantă de Kamasutra, instalată meritoriu la Cotroceni...
Acum comparaţia făcută, mă gândesc că ugerul ce a hrănit aceşti virtuoşii nepromovaţi era la fel de siliconat şi umflat artificial ca şi promisiunile făcute profesorilor.
Cum, aceste promisiuni siliconate, nu au fost nicicând onorate, şi gândidu-mă la mizeria de salarii ce le remunerează eforturile, găsesc logică  tragerea lor de inimă de a avea elevi slab pregătiţi.
Ecuaţia e simplă:
 elevi slab pregătiţi = şpagă (pentru profesori) la examene.
Deci, cine trebuie felicitat?
Se pot folosi pentru aceasta tot felul de obiecte contondente, explozive sau oricum altfel dăunătoare sănătăţii şi integrităţii.

Un comentariu:

  1. eu zic ca-i bine ce s-a intamplat si, cum am zis si la mine pe blog, nu putem fi toti intelectuali. Macar de i-ar fi trezit putin la realitate...
    Mai, n-am nicio nevoie, dar generatiile astea care vin din urma sunt cu pluta total. Nulitati.
    Acum nu vreau sa ma laud, dar eu am invatat de-am rupt pentru bac. Am facut parte din a doua generatie care-a dat bac-ul la 4 materii si limba si literatura romana, oral. Eram speriati ca de dracu'... Ne-am si distrat in timpul liceului, am si chiulit, ca mai toti tinerii rebeli de 18 ani, da' in mama ma'sii, cand o venit vremea examenelor ne-am mobilizat de ne-au iesit ochii din cap. Nici nu se punea problema de copiat, parol! Gata, ca m-am intins prea mult :) Zi buna!

    RăspundețiȘtergere