sâmbătă, mai 21, 2011

Călătorie ieftină

Ingrediente: multă ţăcăneală şi mult tir.
Căci după cum ştii,
 deşi patria mama din huma căruia am luat fiinţă mai are ceva rezerve de petrol,
nişte fraţi politicieni hămesiţi după bani şi putere au avut o sârguincioasă grijă să le vândă.
Iar noi,
acum, cumpărăm combustibilul la cel mai mare preţ din Europa (raportat la puterea de cumparare).
În consecinţă de vrei să mergi ieftin...reţeta o găseşti mai sus.
Şi asta cu toate avantajele mersului în aer liber:
sănătate şi vigoare!

Un comentariu:

  1. Calatorie moca, as putea spune :))

    Off topic: mi-am schimbat adresa blogului, te rog sa faci modificarile in blogroll.
    www.cugetaristocate.blogspot.com este acum
    www.cugetari.com

    Eu te-am trecut in noul blogroll, merci.

    RăspundețiȘtergere