miercuri, septembrie 01, 2010

Programul Rabla pentru FECALE

Ca-n rest avem de toate!
Te-ai săturat de acelaşi miros din baie?
Vrei să schimbi imaginea ce-o vezi dimineaţă de dimineaţă când încerci să faci ce-au făcut turcii la Plevna (un rahat), dar cum n-ai mai mâncat de săptămâna trecută nu-ţi iese nimic ca lumea şi încă o dată nu tragi apa că-i scumpă şi speri pe mâine?
Vrei să-ţi moara de ciudă vecini că, comoara-ţi din wc ar putea anihila şi-un urs?
Avem soluţia!
Vino în perioada vieţii tale pe strada Parfumeriei nr. 4. la magazinul nostru, Răhăţeală, cu-o pungă cu fecale, neaparat solide, şi primeşti o reducere consistentă de 20% pentru o pungă de aceeaşi greutate cu fecale abia dejectate de nişte obezi ce-au tot furat de la Revoluţie încoace tot ce s-a putut.
Grăbeşte-te, oferta este limitată!

11 comentarii:

  1. Urata de tot s a mai ajuns in tara asta , adica fotografia aia este reala ,ai pozat o undeva pe stada?Vaai de capul meu, nu mi vine sa cred, sa duci chiloti uzati sa ti dea unii noi????pFFF

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stii sa folosesti, virgulele. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă doreşti să participi la noul meu sondaj intitulat "Aşa îl/o vreau" care îţi solicită părerea despre cum ar trebui să fie băiatul/fata cu care ai vrea să ieşi, scrie-mi la adresa de mail popeask_diana94@yahoo.com O părere, o minte luminată! Nu uita să te semnezi şi în cazul în care doreşti să-ţi fie publicată părerea ca anonim, doar spune-mi!

    RăspundețiȘtergere
  4. FOAMEA apare când nu te-aştepţi
    http://foamea10.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. bestial blogul tau.
    de azi am sa fiu cu ochii pe tine. ;)

    RăspundețiȘtergere