sâmbătă, iulie 31, 2010

Competențe...

Desăvârșite!
Dacă ești absolvent și mai știi și data completă - zi, lună, an - ești un megabarosan, Ejti mai JMecher decât Ciki Cian, și toată lumea se așterne la picioarele tale ca un covor multicolor de mutrișoare mediocre și lipsite de vocația ta intelectuală ce aspiră ca un aspirator de clasă superioară, nu mai bine doar tot gunoiul informațional ce ți se servește pentru indobitocirea ta și lipsirea ta de capacitatea proprie de analiză și decizie, ci și emanația admirativă, exclusiv împuțită a unor dejecții umane de teapa celui ridicat de către cel mai înfocat admirator al său pe piedestalul nemurii numindu-l pe, bună dreptate, „Dumnezeul Tehnicii” - Nicolaevici Valahievici Comunistevici Segheredominivici, cu siguranță, înainte, laurii succesului te vor incununa, dacă nu...treaba ta.
Nu uita: Nu contează cât de lung ți-e părul, important e cât poți să înghiți fără să vomiți!
În rest, capul jos și joc de glezne!
 

13 comentarii:

  1. :))) si uite asa am trecut cu bine si de sfarsitul lumii cel mult asteptat si am ajuns mandrii in prostie, in anul 2019 sesiunea iulie, iar azi in data de 31 iulie 2010 privim cu mandrie rezultatele obtinute de bravii nostri studenti, rezultate afisate in data de 30 august 2010.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut dimineata o stire cum ca majoritatea romanilor "stiu/cred" ca Soarele sa invarte in jurul Pamantului, ca na' ce gandeste romanu': "Dom'le de cand m-am nascut pamantu asta mostenit nu s-a miscat nici macar 1 cm mai incolo, dar soarele ziua vine, noaptea pleaca, deci Soarele se invarte in jurul Pamantului", in schimb eu cred ca prostia se invarte in jurul omului, iar omul acapareaza cat poate ca doar nu o fi prost sa o lase altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai si crucea la care am lucrat cu atata dedicatie si pentru care nu am inchis un ochi toata noaptea unde este???...asta ca sa fie meniul complet:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Va jur ca in a opta jucam flori-fete si baieti cu diriginta la ora de istorie...

    RăspundețiȘtergere
  5. eu intr-a opta admiram chilotii profii de muzica careia ii ziceam doamna diriginta...dirigu ii regla inaltele si ea proaspat divortata nu se sfia deloc de toata situatia asta

    RăspundețiȘtergere
  6. nu bagati in seama toti oamenii ca s-ar putea sa fiti scarbiti de cate idiotenie poate fi concentrata in unii... ca si H2SO4 concentrat, daca il atingi, de arzi .
    Iar a 8-a este cea mai tare clasa din gimnaziu pt ca realizezi cat de mult ti-ai indragit diriginta , bineinteles ca sunt si exceptii in care ori sunt copii niste progenituri care arata originea animala a omului, fie diriginta era o baba cu parul facut in coc care stia sa iti puna numai 4

    RăspundețiȘtergere
  7. incontestabil...fiecare padure isi are uscaturile ei dar ramane padure verde :-p

    RăspundețiȘtergere
  8. uuu imi place asta cu pupatul :))
    mc frumos de apreciere!

    RăspundețiȘtergere